Tajemniczy klient

 

 TAJEMNICZY KLIENT - ZMIERZ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA! BADANIA MARKETINGOWE

 

Czy wiesz, że:

  • tajemniczy klient to podstawowe narzędzie pomiaru jakości obsługi klienta?
  • mystery shopping pozwala zbadać funkcjonowanie konkurencji?
  • tajemniczy klient nie ocenia i nie interpretuje, ale relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży?

 

Co oferujemy?

  • opracowanie scenariusza badania w oparciu o wyznaczone cele;
  • opracowanie kwestionariuszy badawczych;
  • dobór i szkolenie audytorów;
  • przeprowadzenie badania w firmie, za pośrednictwem rozmowy telefonicznej i korespondencji elektronicznej;
  • szczegółowa analizę wyników wraz z wnioskami i rekomendacjami.

 

Co zyskujesz?

  • opinie klienci o Twojej firmie i produktach;
  • weryfikację standardów obsługi klienta we wszystkich kanałach komunikacji;
  • określenie mocnych i słabych stron obsługi klienta dla poszczególnych pracowników i placówek;
  • rekomendacje dotyczące działań naprawczych;
  • docelowo wzrost poziomu jakości obsługi klienta.

 

Dla kogo?

  • dla firm, które chcą zwiększyć ilość i lojalność klientów;
  • dla organizacji, które chcą sprawdzić standardy obsługi klienta w firmach konkurencyjnych;
  • dla jednoosobowych działalności gospodarczych w celu zweryfikowania swojego sposobu działania;
  • dla małych i średnich przedsiębiorstw, które planują wdrożenie w firmie standardów obsługi klienta;
  • dla przedsiębiorstw, które planują wprowadzenie na rynek nowego produktu/usługi.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana przeprowadzeniej badania Tajemniczy Klient,

skontaktuj się z nami:

tel. 505 99 97 96, e-mail: biuro@vividea.pl


 

 

Wszystkie treści zawarte na stronie objęte są prawem autorskim. Ich wykorzystanie wymaga zgody autora.

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapis plików cookies w Twoim komputerze.

 

© vivIDEA 2013 - Facebook - biuro@vividea.pl